top of page

Aliexpress.com (update 07.11.2017)

UPDATE la sfarsit

Fiind alt site chinezesc cu zeci de produse de la chiloti de fata mare pana la drone, am ales sa comand si un portbagaj pentru bicicleta care nu se prinde pe butuc ci pe bascula:

Este acceptabil, dar pare cam fragil... inca n`am apucat sa`l testez, dar o sa vina si vremea lui...

Comanda si durata a fost urmatoarea:

Ca si pret... ieftin... undeva la 26$. O sa urmeze sa mai dau o comanda la ei cu alte produse de ciclism... unde o sa revin cu detalii.

Pachetul vine cam asa si cuprinde urmatoarele:

UPDATE 11.07.2017

De-a lungul timpului am mai comandat cate ceva, dar nu am mai facut update`uri, asa ca le fac pe toate acum:

USB 3.1 Type-C Male to Micro USB Female USB-C Cable Adapter Type C Converter - un rahatel mic, care imi poate face din orice cablu micro usb, cablu si ptr telefonul meu, mai nou si ptr Samsung S8

USB Type C Cable VOXLINK - un cablu de 3m, luat intial ptr munca, dar n`am mai apucat sa`l folosesc... nu are optiunea de "fast charge" (poate din aceasta cauza nu`l folosesc)

TANGGOOD Quick Charge USB Type C Micro USB 2 in 1 Cable Fast Charge -

Mini USB Wifi Adapter 150Mbps 2dB Antenna PC USB Wi-fi Receiver Wireless Network Card 802.11b/n/g High Speed USB Lan Ethernet (nu am apucat sa`l folosesc)

Portable Micro USB HUB 3.0 Super Speed 5Gbps 4 Ports Mini USB 3.0 HUB With Separete Switch Computer Cable USB Splitter Adapter - functional si bun.

Asus Zenfone 3 ZE520KL Case Heavy Duty Armor Shockproof Hard Soft Silicone Phone Case for Zenfone 3 5.2inch Rugged Rubber Cover - imi face telefonul cam mare. Pacat ca nu are suport sa stea si vertical, doar orizontal.

3 carcase tot ptr Asus Zenfone 3 ZE520KL - prima este dintr-un silicon mai tare, si nu acopera colturile telefonului cum trebuie, celelalte doua fiind dintr-un silicon mai moale, care acopera tot ce trebuie

Universal Mobile Phone Holder - acum il folosesc sa tin un mp3 player in el

KISSCASE 100% Real Rabbit Fur Case For iPhone 5 7 6 - pentru o colega de munca. Este foarte pufos si placut la atingere, dar cred ca dupa mai multe folosiri se duce dracu, daforita jegului care se poate prinde de el, si spalarea lui chiar si manuala il strica. Camera telefonului nu poate fi folosita, deoarece intra o acopera cu "blana" probabil daca e tuns cu forfecuta in dreptul camerei, v-a fi mai ok.

Original Joyetech EGO AIO Box Kit built-in 2100mAh Battery with 2ml - tigare electronica care o folosesc si acum - 17,23$

FAMOUSFAMILY Quality Men's Organizer Wallets Cow Leather Vintage Short - Un portofel care de asemeni il folosesc, desi pare prost, e chiar bun. Nu stiu cat este piele de vaca, dar merge.. 11,93$

dual lens vehicle car camera rearview mirror auto - nu am apucat sa o folosesc ca am prajito inainte. Adaptorul de priza de masina este de 5v 1.5A, iar eu am legat`o direct la 12v. O sa revin cu update ptr ea, insa impachetarea a fost ok. Singurul lucru nasol a fost posta romana care m`a tinut 45 de zile la BSI

Plastic Repairing Tool - pentru masina, in special ptr scos mastile de la casetofon, bord, si ascuns cablu de la camera de mai sus

Un suport de lanterna de bicicleta, care nu mai stiu sigur de pe ce site l-am luat (toptom sau dx) care tine lanterna cu brio, nu scapa, nu cade...

Si acum, rateul rateurilor... cel mai prost MP3 player cumparat vreodata "High Quality 1.8 inch support 32GB 16GB mp3 player"(dupa care am dat comanda pe gearbest ptr cel de la Ruizu) care cred ca are mufa de usb de iphone (poate singurul lucru bun). Plastic prost, cand bagi mufa de usb il scoti din carcasa de tabla ieftina.

Cam atat momentan.. o sa mai revin cu update`uri in functie de cat mai cumpar.


bottom of page