top of page

Bicicleta

M`a tot mancat in dos sa`mi cumpar bicicleta noua, din magazin, cu gandul ca garantia o sa ma scape de probleme... si cum vroiam neaparat una cu frane pe disc si suspensie pe furca, am gasit cea "buna" oferta la www.evobikes.ro (reclama este gratuita si cu bune si cu rele).

Sprint Apolon 27.5, desi as fi vrut un 29er si initial asta mi-a recomandat vanzatorul, vazand cum stau pe cel de 27.5 a zis ca e ok, si este. Bicicleta a fost cumparata pe 16.03.2016, cand inca era vremea naspa si plina de ploi, iar utilizarea ei a inceput prin mai. Tin sa precizez ca drumurile au fost doar de oras, cu borduri si hartoapele normale + o singura saritura a 6 trepte in centru vechi care mi-a deselat butucul spate. Nu pe moment, ci la urmatoarele 2-3 iesiri. Initial am fost cu ea la service, si am cumparat butuc pedalier nou, cu gandul ca de acolo e buba si acolo simteam problema... in schimb a fost si acolo si la butuc roata spate.

BILA ALBA: desi roata si butucul nu intra in garantie fiind consumabile a fost trimisa la Cluj la cei care se ocupa pe tara de garantia marcii SPRINT, si anume la MarosBike.

BILA NEAGRA: a durat 3 saptamani pana cand mi-a reajuns roata la magazin si am putut sa calaresc bicicleta.

Dupa ce am facut`o, prima iesire de testare a fost pe traseu: Babele - Pestera (nu recomand deloc ca am luat`o numai pe bolovani si mai mult 95% din drum l`am mers pe langa ea) - Padina - Bolboci - Sinaia

Per total, bicicleta este acceptabila pentru entry-level, dar decat sa dati 1800 lei pe ea, mai bine apelati la dirtbike.ro/bazar si cu cateva sute de lei in + va luati alta mult mai buna.


bottom of page