top of page

BERTONI

De ceva vreme ma tot batea un gand.... tare de tot... sa`mi iau niste ochelari fotocromati polarizati. Intr`un final dau de un site romanesc care avea 1029321 perechi de ochelari, dar din pacate doar virtual, fara magazin fizic. Am sunat la respectivul magazin, mi-a raspun un nene foarte amabil care si-a cerut scuze ca nu au magazin fizic ci doar virtual, dar abia au deschis si publicului mic ptr vanzare en-detail, ei lucrand pana acum putina vreme doar cu firmele de ochelari de pe piata, ca si importatori.

Din zecile de produse, m`am gandit sa caut una din firmele care le comercializeaza sa vad ce mai au. Am ajuns la concluzia ca mai bine`mi fac eu comanda directa de la ei, decat din RO. Site`ul este unul italienesc care trimit si in ro, cu optiunea de "free delivery over 35 euro". Dupa ce mi`am facut cont rapid, am ales ochelari si gata comanda. Desfasuratorul traficului a fost urmatorul:

Ochelarii in sine, par mult mai firavi decat cei de la dechatlon de ciclism, dar m`a incantat ideea de fotocromati. Au venit asa:

Imi place la ei ca au snur, flip-case cu fermoar, chiar si un meniu de utilizare.

Per total, daca stiam ca sunt asa fragili nu as fi dat 49euro pe ei, dar asa se intampla cand nu se pot proba/vedea fizic, dar sper sa fiu multumit de ei. Daca se intampla sa pateasca ceva, revin cu detalii.

Si era sa uit... site-ul este: https://shopbertoni.com/index.php/en/ (copy/paste si voi daca va intereseaza)


bottom of page